ممبر های واقعی گروه تل

خرید ممبر واقعی گروه تلگرام
از زمانیکه امکان ایجاد گروه در تلگرام فراهم شد کسب کار های مختلف به سمت گروه سرازیر شدند تا کسب و کار خود را استارت بزنند . خرید ممبر گروه واقعی اولین دغدغه کسب و کار ها بود که واقعا چالش سختی بنظر می آمد . اما بعد ها با پنل های افزایش ممبر واقعی به این چالش پاسخ مناسب داده شد . ممبر هایی که توسط پنل های ما ارایه میشوند فعال ، ایرانی ، واقعی و چت کن هستند و برای هر کسب و کاری با هر موضوعی مناسب هست . با ممبر گروه تلگرام واقعی را با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده تجربه کنید.

کار را به کاردان بسپارید؛ خرید ممبر تلگرام یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ممبر تلگرام است، زر ممبر یکی از با سابقه‌ترین سایت‌ها در حوزه مشاوره و فروش خرید ممبر فیک تلگرام و واقعی برای کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی است که تجربه‌ای ۱۰ ساله در ارائه خدمات اینترنتی دارد و تا کنون به بیش از چند هزار کسب و کار و کانال تلگرامی خدمات ارائه کرده است.در صورتی که قصد خرید ممبر دارید می‌توانید به صورت آنلاین نسبت به خرید ممبر تلگرام اقدام کنید و در صورتی که سؤالی دارید با شماره تماس داخل سایت ارتباط برقرار کنید یا اینکه از طریق تلگرام با ما در میان باشید.

ممبر های تلگرام

تلاش برای رشد اعضای کانال تلگرام به صورت ارگانیک می تواند یک سفر کند و دشوار باشد. خوشبختانه، یک میانبر وجود دارد: می توانید ممبر تلگرام را خریداری کنید. این استراتژی می تواند به سرعت اعتبار کانال شما را افزایش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.

با این حال، با وجود بسیاری از خدمات آنلاین، یافتن بهترین سایت ها برای خرید ممبر تلگرام می تواند دلهره آور باشد. با گزینه‌های بی‌شماری در دسترس، بسیار مهم است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای اطمینان از یکپارچگی کانال تلگرام شما، اعضای واقعی و مطمئن تلگرام را ارائه دهد.

ما ارائه‌دهندگان مختلف را به دقت بررسی کرده‌ایم و آن را به سه مورد برتر کاهش داده‌ایم. در این مقاله از 3 سایت برتر خرید ممبر تلگرام رونمایی می کنیم تا هجوم واقعی و مطمئنی از اعضای جدید را به شما ارائه دهیم.

بیایید درست در حفاری!

بهترین سایت ها برای خرید ممبر تلگرام
قبل از خرید اعضای تلگرام، این عوامل کلیدی را در نظر بگیرید تا از صحت و اثربخشی آن اطمینان حاصل کنید. به دنبال وب سایت هایی باشید که ارائه می دهند:

اعضای واقعی از افراد واقعی
زمان تحویل طبیعی
بررسی ها و توصیفات
وب سایت رمزگذاری شده با SSL
تضمین بازگشت پول

وب سایت مجیک فالوور : خرید ممبر کانال تلگرام

سابسکرایب های واقعی یوتیوب

بدست آوردن مشترکین از طریق روش‌ های طبیعی زمان زیادی لازم دارد و در عین حال بسیار مشکل. در صورتی که افزایش تعداد فالوور با استفاده از سرویس ارزان خرید مشترک یوتیوب ، به موفقیت شما سرعت می‌دهد.

تعداد بالای سابسکرایب یکی از معیار های موفقیت یک کانال در یوتیوب به شمار می آید. به همین خاطر افزایش فالوور، به معنای بازدید، لایک و کامنت بیشتر و در نهایت درآمد بالاتر است.

هر لایک و نظر به عنوان پول به صاحب حساب باز می‌گردد با این شرایط تعداد مشترکین کانال شما مهم است. بنابراین پیشنهاد ما به شما برای رشد کانال خود، استفاده از سرویس خرید مشترکین یوتیوب است.

https://magicfollower.net/buy-subscriber-youtube

اپ یوتیوب فارسی

YouTube TV برنامه‌ای است که برنامه‌های تلویزیونی را پخش می‌کند که مورد علاقه بسیاری از مردم، به ویژه خانواده‌ها است. این نرم افزار چه ویژگی هایی دارد که آنقدر محبوب هستند که اغلب از طریق مقاله زیر متوجه می شوید.

درباره برنامه YouTube TV
ناشر این اپلیکیشن گوگل است، بنابراین کاربران این اعتبار را دیده اند. بنابراین تنها پس از گذشت چند ماه از انتشار در سال 2017، این نرم افزار تعداد زیادی از کاربران را به دست آورده است.
با وجود نام YouTube TV، محتوای ارائه شده بسیار متفاوت از YouTube معمولی است. چون اینجا همه برنامه های زنده ای است که از تلویزیون برای تلویزیون پخش می شود. اما کاربران می توانند به طور کامل زمان را بررسی و تنظیم کنند تا چیزی را از دست ندهند.

با استفاده از این برنامه نیازی به ثبت نام برای هیچ سرویس تلویزیون پولی دیگری در بازار ندارید. بنابراین، به شما در صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه های نصب کمک می کند. کاربران فقط به یک دستگاه تلویزیون هوشمند و اتصال اینترنت نیاز دارند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های برجسته برنامه YouTube TV
توسعه دهنده به طور مداوم سعی در توسعه و کامل شدن داشته است تا بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهد. این به لطف ویژگی های برجسته زیر امکان پذیر است:

حداکثر 6 کاربر و 3 دستگاه به طور همزمان
با YouTube TV، کاربران حداکثر 6 حساب مختلف برای اشتراک گذاری با سایر اعضای خانواده خود خواهند داشت. اما تنها 3 دستگاه می توانند به طور همزمان کار کنند. این موضوع زمانی کاملا قابل درک است که اپلیکیشن نیازی به هزینه نداشته باشد و این عدد مناسبی برای نیازهای اکثریت افراد است.

دانلود Polaris Office MOD APK برای اندروید

اغلب اوقات کار کردن، بررسی فایل‌ها، ویرایش کلمات، تغییر دادن چند اسلاید، اما کار کردن با اکراه روی تلفن همراه دردسرساز است. از آنجایی که هر فرمت فایل باید از یک برنامه متفاوت برای مشاهده و ویرایش استفاده کند، پس هر فایل باید از یک برنامه جداگانه برای مشاهده و تعدیل استفاده کند. این خیلی آزاردهنده است، ناگفته نماند که وقتی کار عجله دارد، بدون زمان زیاد، به راحتی شما را دیوانه می کند.
فقط ای کاش برنامه ای وجود داشت که همه اینها را جمع می کرد. سریع، جمع و جور، سریع، آسان برای استفاده. در پاسخ به این نیاز فوری، Polaris Office در سال 2015 متولد شد. و بلافاصله، پشتیبانی مشتاقانه از کاربران، موجود در لیست بهترین برنامه های اندروید در سال 2015 در Google Play، دریافت کرد. برای صحبت در مورد تأثیر این برنامه در یک جمله، به همین اختصار است: اگر می خواهید هر فایل آفیس را باز کنید و ویرایش کنید، فقط از Polaris استفاده کنید.

به طور خاص، این برنامه در حال حاضر از فرمت‌های DOC، DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX، PPS، PPSX، TXT، HWP، ODT، PDF و اخیراً CSV پشتیبانی می‌کند، که به معنای اشتراک‌گذاری با Microsoft Office، PDF Reader و Converter است. Polaris خود راهی برای ذخیره سازی ابری است و همچنین با سایر فرمت های ابری مانند Google Drive، Dropbox، Box، OneDrive سازگار است. به طور کلی، این یک برنامه کاربردی برای همه انواع فایل های آفیس است.

به طور خاص، چه کاری می توانیم با پولاریس انجام دهیم؟
تنها کاری که می خواهید و باید با فایل های آفیس خود انجام دهید این است:

همه فایل‌های آفیس مانند docx، xls و ppt را باز، ویرایش و ذخیره کنید.
نظرات را مستقیماً در فایل‌ها ارسال/پاسخ/ویرایش کنید و با سایر اعضای گروه به اشتراک بگذارید تا با هم به‌روزرسانی شوند.
لینک های اشتراک گذاری آسان برای همه اعضای تیم.
و همچنین ویژگی های مدرنی را اضافه می کند که از محیط اداری پشتیبانی می کند مانند:

یک ویژگی ورودی دست‌نویس وجود دارد که زمانی که به یادداشت‌های سریع در جلسات نیاز دارید، بسیار راحت است
همچنین می‌توانید با نوشتن روی صفحه مانند نوشتن روی کاغذ، ایده‌ها را طراحی و ویرایش کنید.
عکس بگیرید، ویدیوها را مستقیماً از برنامه ضبط کنید و فایل های ویرایش را وارد کنید.
همچنین می توانید از گالری تلفن عکس و فیلم بگیرید تا در فایل ها قرار دهید.
فایل های بازیابی شده از Polaris بدون هیچ مشکلی در قالب بندی با رایانه های رومیزی، تبلت ها و گوشی های اندرویدی کاملاً قابل اجرا هستند.

صفحه نمایش صاف، ویژگی های همه کاره، اما استفاده از آن بسیار ساده است
در اینجا می خواهم کمی بیشتر در مورد نحوه نمایش فایل ها و اطلاعات روی فایل در هنگام استفاده از Polaris صحبت کنم. اغلب، هنگام باز کردن مستقیم فایل‌های آفیس در برنامه‌های کاربردی مایکروسافت آفیس، اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شوم، به‌ویژه، نمایش محتوا بسیار دشوار است. هر کسی که از اکسل در گوگل درایو استفاده کند متوجه خواهد شد. خطوط کلمات گاهی به هم می‌ریزند، جابه‌جایی بین ستون به ستون بسیار دشوار است، انجام دادن در این برگه، اگر می‌خواهید به صفحه دیگری تغییر دهید، گاهی اوقات مشاهده می‌کنید که ناپدید می‌شود. اما هنگام تغییر به Polaris، صاف تر و کاملاً قابل مشاهده است.

ناگفته نماند، این گوشی قابلیت قرار دادن همه ویژگی ها را در یک جا دارد، بنابراین گوشی اکنون دارای صفحه نمایش منظمی است، بدون آیکون های زیادی از برنامه های مختلف اداری. سریع و تمرکز راه کار علمی برای همه است، درست است؟

علاوه بر این، WPS Office نیز یک برنامه آفیس خوب برای اندروید است.

برخی از طرح های پولاریس دفتر
توجه داشته باشید، کاربران برای بهره مندی از مزایای سطوح مختلف باید سرویس پک مناسب را انتخاب کنند. در حال حاضر Polaris دارای بسته های خدماتی زیر است:

بسته استاندارد رایگان. من فکر می کنم این برای کسانی از شما که فقط باید فایل های آفیس را باز کرده، مشاهده و ویرایش کنند کافی است. اگر نیاز به ویرایش عمیق تر و پیچیده تر دارید، باید به این دو بسته زیر بروید.
طرح هوشمند (3.99 دلار در ماه و 39.99 دلار در سال).
Pro Plan (5.99 دلار در ماه و 59.99 دلار در سال).
البته دو بسته پولی دارای ویژگی های پیشرفته تری برای کاربر حرفه ای خواهد بود.

دانلود Polaris Office MOD APK برای اندروید
Polaris در حال حاضر از بیش از 18 زبان مختلف پشتیبانی می کند تا حداکثر مزایای ممکن را برای کاربران به ارمغان بیاورد، مانند انگلیسی، فرانسوی، عربی، ژاپنی، روسی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی. … به خصوص با این همه ویژگی و قابلیت، پولاریس تنها 60 مگابایت حجم دارد که در مقایسه با حافظه گوشی های هوشمند امروزی، عدد بسیار کمی است، مخصوصاً در مقایسه با حافظه مورد نیاز بازی های سه بعدی روی موبایل، هیچ.

دانلود  Moon+ Reader Pro APK

در عصر رونق فناوری اطلاعات، ما اغلب به جای کتاب های کاغذی حجیم، با تلفن همراه کتاب می خوانیم و جابه جایی را دشوار می کنیم. این تلفن مانند یک قفسه کتاب قابل حمل است، می تواند هزاران کتاب را در خود ذخیره کند و به شما این امکان را می دهد که در هر زمان به راحتی مدیریت، ذخیره و مطالعه کنید. نگران نگهداری کتاب یا پاره شدن برخی از صفحات کتاب در حین استفاده نباشید. تنها با یک گوشی می توان تمام مشکلات را حل کرد. اما نمی‌دانید کدام اپلیکیشن را برای خواندن کتاب در گوشی هوشمند بهترین انتخاب کنید.

اگر مرتباً در تلفن خود کتاب می خوانید، Moon+ Reader Pro APK یک برنامه ضروری در تلفن Android شما است. ویژگی های قدرتمند نسخه حرفه ای هر آدمی از جمله من را راضی می کند.

دانلود اپلیکیشن Cookpad

Cookpad برنامه ای است برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های خود با جامعه بزرگی از علاقه مندان. اگر عاشق آشپزی خانگی، کشف ایده های جدید و به اشتراک گذاری الهامات خود با دیگران هستید، Cookpad مکان مناسبی برای شماست. آشپزهای خانگی را بیابید و دنبال کنید - دیگر هرگز الهام بخش نخواهید بود. و وقتی دستور غذای شخص دیگری را امتحان می‌کنید، می‌توانید نتایج خود را با یک عکس کوک به اشتراک بگذارید یا در چت خصوصی یا گروهی تبادل نظر کنید. بزرگترین جامعه آشپزهای فعال جهان. ویژگی های برنامه Cookpad: دستور العمل های خود را اضافه کنید و آنها را با دیگر کاربران Cookpad به اشتراک بگذارید. آشپزهای خانگی دیگری را پیدا کنید و دنبال کنید که علایق مشترک شما را دارند. با یک برنامه ریز وعده غذایی روزانه برنامه ریزی کنید که بعداً چه چیزی بپزید. کتاب آشپزی خود را بسازید و ذخیره کنید که می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. دستور العمل هایی را که می خواهید طبخ کنید علامت گذاری کنید. لیستی از دستور العمل های پخته شده خود را به طوری که هرگز چیزهایی را که از آن لذت برده اید فراموش نکنید. Cooksnap نتایج خود را با نویسنده اصلی به اشتراک بگذارید و درباره ایده ها بحث کنید. تغییراتی را که هر بار که آشپزی می‌کنید با گزارش‌های آشپزی پیگیری کنید. در هر دستور غذا - ببینید چه کسی دستور غذای شما را در زمان واقعی می پزد و مکالمه آشپزی را از جامعه دنبال کنید و تغییراتی که آنها ایجاد می کنند را مشاهده کنید. دستور العمل ها را بر اساس عنوان غذا یا چند ماده تشکیل دهنده جستجو کنید.

برنامه رسمی ایکس باکس برای موبایل

Xbox a SmartGlass به شما کمک می کند تلویزیون تماشا کنید، فیلم تماشا کنید، فیلم پخش کنید، پیام ها را بررسی کنید، پیام ارسال کنید، فیلم پخش کنید. چه به کنترل از راه دور نیاز داشته باشید، Xbox Live، Xbox 360، راهنمای تلویزیون، مرکز رسانه، Xbox APK بهترین دوست کاربر و تجربه بازی از راه دور جهانی است.

از Xbox، می‌توانید به راحتی وب را روی کنسول خود مرور کنید و کارهایی مانند افزایش صدای تلویزیون، انتخاب یک ویدیو، یک آهنگ، یا یک آلبوم یا بازی برای پخش انجام دهید. برنامه چه کاری می تواند انجام دهد؟ Xbox یک همراه ایده آل برای برنامه XboxOne است. اکنون، کاربران می توانند کنسول جدید مایکروسافت خود را از هر کجا کنترل کنند: خانه، محل کار، پیاده رو... هر کجا که هستید.
ما خوشحالیم که راه اندازی برنامه جدید Xbox را اعلام کنیم، همه چیزهایی که در مورد SmartGlass و موارد دیگر دوست دارید اکنون در برنامه Xbox موجود است! هر کجا که بازی می کنید، چه در ایکس باکس وان، چه در رایانه شخصی ویندوز 10 یا موبایل، برنامه ایکس باکس بهترین راه برای حفظ ارتباط با جامعه بازی شما است.

برنامه Xbox دوستان، بازی ها و شاهکارهای شما را از همه دستگاه های شما به ارمغان می آورد. در هر کجا که هستید در انجمن بازی خود متصل بمانید، مستقیماً از برنامه Xbox One خود را کنترل کنید و بازی‌های جدید را از فروشگاه خریداری کنید. برنامه Xbox با فعالیت‌های بازی یک‌جای خود، شما را با بازی‌ها و بازیکنانی که تفاوت ایجاد می‌کنند در ارتباط نگه می‌دارد.

ببینید دوستان در Xbox Live چه می‌کنند.
به روز رسانی ها و کلیپ های بازی را به اشتراک بگذارید.
محتوای بازی را تماشا کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.
خرید بازی در فروشگاه.

وبلاگ زنجره

اطلاعات بیشتر در مورد SHAREit - انتقال و اشتراک گذاری

می توانید بلوتوث قدیمی خود را پشت سر بگذارید و با SHAREit برای اندروید به حالت سریعتر بروید. این برنامه را می توان به عنوان پادشاه بلامنازع ویژگی اشتراک فایل تلفن به تلفن یا تلفن به رایانه به صورت بی سیم نامید. شما می توانید فایل ها را بدون توجه به اندازه و نوع آنها به اشتراک بگذارید. فقط وصل شوید و شروع به اشتراک گذاری کنید. سهولت اشتراک‌گذاری که توسط SHAREit خریداری شده است باعث شده است که این برنامه در چندین وب‌سایت و وبلاگ ویدیویی قابل مشاهده باشد، همچنین یکی از دلایلی است که تقریباً همه کسانی که دوست دارند داده‌های خود را به اشتراک بگذارند، این برنامه را دانلود کرده‌اند.

Shareit یک برنامه انتقال فایل از یک دستگاه به دستگاه های دیگر مستقل از سیستم عامل نصب شده در دستگاه است. می‌توانید فایل‌ها را به iOS، رایانه‌های شخصی رومیزی یا هر دستگاه چند پلتفرمی ارسال کنید. علاوه بر این، موارد از طریق Wifi Hotspot منتقل می شوند. برای انتقال محتوا به چند نفر نیز می توانید مانند واتس اپ گروه بسازید.

رسانه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن به اشتراک بگذارید، تصاویر، صدا، فیلم و کتاب آدرس هستند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کل برنامه را از یک دستگاه به دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید. می توانید تصاویر، اسناد، ویدئوها، داده های متنی، صدا و حتی فایل های APK را با Shareit به اشتراک بگذارید!

این سریعتر از بلوتوث است و خبر خوب این است که می توانید بدون اتصال به اینترنت از Share-it استفاده کنید. با این حال، اگر از Shareit راضی نیستید، Xender جایگزینی برای امتحان کردن شما است.

چه خبر؟
یک ویژگی کاملاً جدید - Share Zone.

هنگام ارتباط با دوستان می توانید هر چیزی را که دوست دارید از منطقه دوست خود انتخاب کنید.

سریع ترین در جهان
Shareit 200 برابر سریعتر از بلوتوث است، بالاترین سرعت تا 20M/s می رسد.
انتقال فایل ها بدون افت کیفیت

انتقال انواع داده ها
عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، برنامه‌های نصب‌شده و هر داده دیگری.

برنامه Motion Ninja مود شده

یک ویرایشگر ویدیوی منعطف با قابلیت حرکت آزادانه هر عنصر در داخل ویدیوی شما، Motion Ninja است. این برنامه بسیاری از توابع اولیه و پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد که برای یادگیری آن زمان صرف خواهید کرد. علاوه بر این، عملکرد هیجان انگیزی که باید به آن توجه کنید، فریم کلیدی و صفحه سبز است که به شما کمک می کند یک ویدیوی شگفت انگیز و حرفه ای ایجاد کنید.

هنگامی که شروع به استفاده از برنامه Motion Ninja مود شده می کنید، مطمئناً مدتی طول می کشد تا به عملکردهایی که می تواند به شما ارائه دهد عادت کنید. این کاملا منطقی است و به بازیکنان انگیزه می دهد. به خصوص اگر می دانید که برنامه چه عملکردهایی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد، این ابزار ارزشمندی است که همیشه می خواهید همراه خود داشته باشید. هنگامی که با یک پروژه شروع می کنید، مطمئناً رابط طراحی برنامه را با برگه های کاربردی خواهید دید که به روشی کاملاً منطقی مرتب شده اند.

اولین عملکردی که هر کاربری باید به آن توجه کند، ویژگی های اساسی است که یک برنامه ویرایش ویدیو می تواند انجام دهد. می توانید هر ویدیو یا تصویری را در یک لایه خاص اضافه کنید. همچنین لایه های مختلفی برای افزودن فیلم یا افکت در هر ردیف وجود خواهد داشت. از آنجا اثرات خاصی را خواهید دید که این عوامل دارند و تأثیرات خاصی بر یکدیگر دارند.

برنامه پاوردایرکتور مود شده اندروید

ویدئو یکی از ابزارهایی است که کاربران می توانند داستان های معنادار را با رویکردی آسان و جذاب ارائه دهند. همه عناصر برای ایجاد یک محصول موفق ترکیب می شوند و همیشه برای بینندگان هیجان ایجاد می کنند. در نتیجه، برنامه‌های ایجاد ویدیو در حال تکامل هستند تا نیازهای کاربران را برآورده کنند. این یک کار هیجان انگیز است اما به همان اندازه چالش برانگیز است. آنها باید ایده ای ارائه دهند و زمان زیادی را صرف کار روی آن کنند. این کار را می توان بر روی پلتفرم های مختلف انجام داد، بنابراین اگر کاربر هستید یا از تلفن خود برای ضبط ویدیو استفاده می کنید، برنامه ایجاد ویدیو PowerDirector – Video Editor App, Best Video Maker یک برنامه عالی برای شماست.

کارکردهای ضروری یک برنامه ویرایش ویدیو
اپلیکیشن PowerDirector اندروید انلاک شده یک برنامه ویرایشگر ویدیو، بهترین سازنده ویدیو، عملکرد منحصر به فردی را به کاربران می دهد که هر کسی می خواهد آن را تجربه کند. یعنی ویرایش ویدیو در این دوران توسعه فناوری، یک تلفن می تواند ویدیو ضبط کند. در عین حال وضوح و کیفیت نیز تضمین شده است. بنابراین، کاربران برای استفاده از بسیاری از عملکردهای مختلف، از جمله گرفتن عکس یا فیلمبرداری، یک تلفن همراه خواهند داشت.

استفاده از این اپلیکیشن کاملاً مناسب و معقول است زیرا می‌توانید ویدیوها را مستقیماً روی گوشی خود ویرایش کنید، دستگاهی که خاطرات زیادی را برای کاربران نگه می‌دارد. بنابراین می توانید ویدیوها را مستقیماً از پایگاه داده انتخاب کرده و آنها را ویرایش کنید. در عین حال، این نیاز به فوروارد ویدیوها یا تصاویر خود را به پلتفرم های دیگر برای ویرایش نیز برطرف می کند. همچنین نیازی به صرف زمان زیادی برای انتخاب مواد با کیفیت خوب ندارید.

برنامه یوواتساپ فارسی

YoWhatsapp Apk
Yo WhatsApp Apk که بر اساس منبع اصلی WhatsApp ساخته شده است، از بسیاری جهات، نسخه بهتری از برنامه پیام رسانی است که همه ما از آن استفاده می کنیم و دوستش داریم. ظاهر و احساس آن تقریباً یکسان است، با تداخل انعطاف‌پذیر و تمیز طراحی شده است، اما دارای برخی ویژگی‌های پیشرفته است که واتساپ اصلی همراه با ویژگی‌های اولیه فاقد آن است. مانند WhatsApp، YO WhatsApp رایگان است اما در فروشگاه Play در دسترس نیست، می توانید آن را از وب سایت های شخص ثالث دانلود کنید. شما باید در مورد دانلود بسته مناسب این YO WhatsAPP APK محتاط باشید. در غیر این صورت، امکان دستیابی به سایر فایل‌های آلوده به بدافزار نیز وجود دارد.

می توانید کنه ها را پنهان کنید. نسخه آن به شما امکان می دهد تیک های آبی، تیک های تکی و تیک های دوگانه را پنهان کنید. به همین دلیل است که حریم خصوصی شما هرگز به خطر نمی افتد.

بسیار مفید

قفل برنامه داخلی است و از یک رمز عبور برای دسترسی شما به پیام ها و داده ها استفاده می کند. بنابراین، اکنون در yo whatsapp 2022 لازم نیست نگران سرقت یا درز اطلاعات باشید. تمام داده های شما طبقه بندی خواهد شد.

منحصر بفرد

نکته منحصر به فرد در مورد برنامه امکان ارسال پیام به یک شماره فهرست نشده است. اگر از واتس اپ استفاده کرده اید، برای برقراری تماس با آن شماره، ابتدا باید از خستگی ذخیره شماره ها آگاه باشید، اما اکنون از این کار آزاد هستید. ضروری است زیرا YO WhatsApp به شما امکان می دهد به راحتی با شماره های ذخیره نشده تماس بگیرید. این یک ویژگی مفید است و کاربران زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است.

سرد

اگر از طرح‌بندی و تم معمولی پیام‌رسان پیش‌فرض WhatsApp خسته شده‌اید، باید نسخه yo whatsapp 2022 را دریافت کنید. این نسخه به شما امکان شخصی سازی برنامه را می دهد. می توانید رنگ آیکون ها، متن و طرح بندی را تغییر دهید. یک رابط کاربری شخصی سازی شده می تواند ایجاد شود.

جدید

شما به راحتی می توانید با استفاده از ایموجی ها و استیکرهای مختلف در چت خود ابراز وجود کنید، در نسخه جدید YO WhatsApp، شکلک ها و شکلک های جدیدی اضافه شده است که شما را قادر می سازد خلاقانه بیان کنید. ارتباطات شما شیک تر و متنوع تر می شود

انحصاری

Yo Whatsapp 2022 محدودیت های کمتری دارد و به شما امکان می دهد تا فایل هایی با حجم حداکثر 700 مگابایت ارسال کنید.

منبع : گوگل پلی

دانلود برنامه VideoShow بدون واترمارک اندروید | یوکات مود شده اندروید

در این عصر، فیلمبرداری/عکاسی به یکی از ضروری ترین نیازهای بشر تبدیل شده است. به لطف پیشرفت روزافزون تلفن‌ها، گرفتن سلفی در دسترس‌تر و قابل مدیریت‌تر می‌شود. VideoShow Pro مود شده جدیدترین فناوری را برای کاربران به ارمغان می آورد تا با تلفن همراه خود تصاویری زیبا ایجاد کنند.

علاوه بر عکس گرفتن، ضبط فیلم نیز هر روز آسان تر می شود. VideoShow همیشه در ارائه انواع افکت هایی که کاربران را راضی می کند مطمئن بوده است. همه نوع اهداف اعم از ساخت فیلم های هنری جدی گرفته تا ساخت فیلم های سرگرم کننده در این برنامه امکان پذیر است. می توانید گیف های کوتاه بسازید، میم های اصلی بسازید و از آنها برای برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این یک منبع شخصی است که می توانید در هر مکان و هر زمان از آن استفاده کنید. اگر خوش شانس باشید و افراد زیادی را خوشحال کنید، گیف شما می تواند ویروسی شود. یا گاهی اوقات، می توانید از آن به عنوان یک ویدیو یا نمایش اسلاید استفاده کنید.

امروزه، به خصوص در درجه اول معروف شدن نسبتاً آسان‌تر از قبل در یک راه بزرگ برای همه مقاصد و مقاصد است. اساساً لازم نیست به طور خاص در یک سیستم تلویزیونی اصلی باشید تا واقعاً به روشی ظریف به عنوان یک سلبریتی در نظر گرفته شوید. از طریق یوتیوب یا واقعاً یک ویدیوی دیگر از پلتفرم‌های اجتماعی زیبا مانند تیک توک، می‌توانید فوراً به نوعی تأثیرگذار شوید، یا معمولاً آنها فکر می‌کردند. VideoShow اساساً مؤثرترین ابزار برای کاربران خواهد بود تا واقعاً ویدیوهایی ایجاد کنند که میلیون‌ها بازدید را به دست آورند، بنابراین برای همه مقاصد اساساً مؤثرترین ابزار برای کاربران برای ایجاد ویدیوهایی است که به طور ماهرانه میلیون‌ها بازدید را به دست می‌آورند.

...............................................................................................................................................................................................

نیاز به ویرایش عکس‌ها در زمان حاضر بسیار زیاد است، زیرا مردم می‌توانند به راحتی از گوشی‌های هوشمند من برای خلق آثار هنری استفاده کنند، نه کمتر از یک دوربین حرفه‌ای. همراه ضروری عکاسی اصلی، ضبط ویدئو است. اگرچه تقاضا کمی کمتر است، اما هنوز افراد زیادی هستند که به طور منظم از این ویژگی استفاده می کنند. به عنوان یک نتیجه اجتناب ناپذیر، در بالای ابزار دانلود نرم افزار نیز بسیاری از محصولات ویرایش ویدیوی عالی منتشر شد. می‌توانید به Google Play دسترسی داشته باشید و از نوار جستجوی آن استفاده کنید تا ببینید کدام برنامه‌ها بیشتر مورد توجه هستند. YouCut مود شده نیز یکی از نام هایی است که بیشترین شهرت را در بازار برای محصولات هم رده ایجاد کرده است. با بیش از 10 میلیون بارگیری در این پلتفرم، یکی از موفق ترین نتایج به حساب می آید. پس چرا این برنامه اینقدر بین افراد زیادی محبوب است؟

دانلود FMWhatsApp اندروید

Fouad Mod WA یا بیشتر به عنوان FMWA از آن یاد می شود یک برنامه واتس اپ مانند است که به گونه ای اصلاح شده است که ویژگی های کامل تری دارد.

FMWhatsAp توسط تیم FMWA توسعه داده شده است که بسیاری از ویژگی های عالی را ارائه می دهد که در WA اصلی وجود ندارند.

در کنار این، ویژگی های این اپلیکیشن نیز به طور مداوم به روز می شود تا از ممنوعیت در امان بماند.

این برنامه WA Mod برای کسانی از شما که می خواهند بیش از یک برنامه WA را در یک گوشی هوشمند اجرا کنند عالی است.

FM WhatsApp در پلی استور یا اپ استور موجود نیست، اما می توانید آن را به صورت رایگان از طریق این سایت دریافت کنید.

 نحوه استفاده از FMWA
نحوه نصب آخرین apk fmwhatsapp نسبتا آسان است، زیرا معمولاً مانند نصب سایر برنامه ها است.

برای کسانی که نمی دانند، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

آخرین APK FMWa را از طریق لینک بالا دانلود کنید.
در مرحله بعد، منوی تنظیمات گوشی را باز کنید، سپس در قسمت Security، Install apps from panjohur sources را فعال کنید، سپس گزینه Unknown sources را تیک بزنید.
اگر مراحل بالا را قبلا انجام داده اید، از آن صرفنظر کنید
فایل دانلود شده FM WhatsApp Apk را باز کنید.
سپس Install را انتخاب کنید.
منتظر بمانید تا فرآیند به پایان برسد.
پس از اتمام، برنامه FM WhatsApp را باز کنید و شماره تلفن خود را طبق معمول وارد کنید.

دانلود پیام رسان های محبوب برای اندروید

پیام رسان های قوی و بدون قطعی :

WeTel وی تل برای اندروید یک پیام رسان غیررسمی و با امنیت توسط گروه برنامه نویسی وی تل برای گوشی های اندروید ساخته و اراعه شده است. با پیام‌ رسان وی تل برای اندروید به راحتی می توانید از دسترسی آزاد به تلگرام لذت ببرید سیستم این نرم افزار طوری طراحی شده است که به صورت خودکار به سریع‌ترین سرورها وصل شوید تا در نهایت سرعت با تلگرام کار کنید.

 

ElGrami الگرامی برای اندروید یک پیام رسان فارسی و غیررسمی ساخته شده براساس API تلگرام میباشد که توسط ElGrami برای گوشی های اندروید ساخته شده است. پیام رسان پرسرعت الگرامی برای اندروید با داشتن قابلیت حالت روح، یک گزینه مناسب از بین گرام های مشابه است که در ادامه برخی ویژگی های آن را در زیر خدمت شما عزیزان معرفی می کند.

 

Sigma Messenger سیگما مسنجر اندروید یک پیام رسان غیررسمی و بسیار پرسرعت بر پایه ی api تلگرام ساخته شده است که قابلیت های بسیار کاربردی در اختیار کاربران قرار میدهد. پیام رسان سیگما مسنجر برای اندروید چندین سال است که به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین پیام رسان فعالیت می‌کند.

 

BestGram بست گرام اندروید یک مسنجر غیررسمی و امن برای گوشی های اندروید میباشد که از API تلگرام استفاده می کند. این نرم افزار علاوه بر امکانات پیش فرض تلگرام , از قابلیت های جالبی که به آن توسط طراح اضافه شده بهره می برد. این مسنجر محبوب شبیه تلگرام طلایی و هاتگرام میباشد از ویژگی های اصلی بست گرام میتوان به اتصال به تلگرام بدون نیاز به تغییر آی پی و همچنین حالت روح تلگرام اشاره نمود .

 

 

Rahagram رهاگرام اندروید یا رها مسنجر تنها تلگرام《رسمی》امن و ضد فیلتر《دارای بلاکچین واقعی》با امکانات پیشرفته متفاوت و مورد تایید تلگرام اصلی است مسنجر رهاگرام با اختلاف برترین تلگرام پیشرفته است و هیچ رقیبی ندارد. برای خیلی ها سوال میشود چرا از پیام رسان رهاگرام استفاده کنیم برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که باعث برتری رهاگرام شده و آنرا از تلگرام های دیگر متمایز می کند مانند داشتن حالت روح و چت مخفی، داشتن پروکس های قوی و بدون قطعی، امنیت بالاتر، سرعت بسیار بالا و باور نکردنی و… را به همراه دارد.