افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

وداع آخر


تا دهد بار دگر دولت دیدار تو دست

دری از مرگ مگر بر رخ خود باز کنم

من که یک چشم زدن فاصله دارم با تو

کاش مانند نگه سوی تو پرواز کنم


وداع آخرین با استاد همیشه قهرمان, سه شنبه صبح از در سرای امیدی که بسته شد, تا آرامگاه همیشه اش, در کنار دوست دیرین, مهدی اخوان ثالث .

با دلی خونین به وداع آخرین قهرمان مهر و ادب خواهیم شتافت .

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

اون وقتا کامنت میذاشتم به عشق اینکه استاد قهرمان جواب بدن
جواب دادنشون به کامنتها محشر بود
دلم واسشون تنگ شده با اینکه فقط در حد همین فضای مجازی دیدمشون

آناهیتا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

با شنیدن این خبر دلم خون شد
دلم پاره پاره شد
دیگر تکرار نخواهد شد...مهربان، صبور، شیرین بیان، محرم راز...
هرگز....

جوجه اردک زشت دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

این همه اشک رو روی دوش که پاک کنم


خدایا....

سلام استاد
انجمن نو مبارک

سلام به خدابرسان

سمیرا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

این خانه هم بی استاد معنا ندارد....حیف حیف حیف

ر ف ی ق دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

کدام دست
گلی چون تو را
چید و به خاک داد
و مرا
اینچنین
آیینه دار ِ
اندوه کرد
ای امید ِ زلال
و ای مهربان چون خورشید ...

ریحانه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

می روی و گریه می آید مرا

اندکی بنشین که باران بگذرد

حمید اسکندری تربتی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام

وای و افسوس دریغ
آه ای دریغ و حسرت همیشگی

واقعاً چیز دیگری نمیتونم بگم
خدایش رحمت کناد
با عرض تسلیت به شما و جامعه ادبی ایران

یاحق

فرنازجبروتی راد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

خبر خیلی تلخی بود.خیلی متاثر شدم. خوشحالم که ازایشون وخودم هم فیلم وهم صدای آوازخوندشونو به یادگار دارم. امیدوارم خداوند درهای رحمت ومغفرتشو به روی ایشون باز کنه وهمه همیشه همینطوری به یاد ایشون بمونن و این یادها هیچ وقت شامل گذر زمان نشه.
یادشان گرامی

سینا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://new-haiku.blogfa.com

سلام
روحشان شاد

زهره دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ق.ظ

روحش شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد