افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

ملاقات سحر


رفتم از شهر خود و بار دگر برگشتم

کس نداند به چه حالی ز سفر برگشتم !

حسرت و شوق چو آمیخته بودند به هم

بر لبم خنده و با دیده ی تر برگشتم

حالم از دیدن او گشت چنان دیگرگون

که به منزلگه خود , زیر و زبر برگشتم

گفتم آن نخل برومند , بری خواهد داشت

بخت رو کرد و به هنگام سفر برگشتم

غرق در نور شدم از رخ چون خورشیدش

شام بودم , ز ملاقات سحر برگشتم

ضعف از پای در آورد من دلشده را

شعله رفتم به تماشا و شرر برگشتم

شوق دیدار , فزون , فرصت دیدار اندک

دیدمش یک دم و با دیده تر برگشتم

13/7/91

نظرات 9 + ارسال نظر
طهورا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام برادر مهربانم

شوق دیدار , فزون , فرصت دیدار اندک

دیدمش یک دم و با دیده تر برگشتم

انقدر ملموس بود که احساس کردم رفتم سفر و برگشتم.

سهبا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

غرق در نور شدم از رخ چون خورشیدش
شام بودم ,ز ملاقات سحر برگشتم

شوق دیدار فزون ,فرصت دیدار اندک
دیدمش یک دم و با دیده ی تر برگشتم

سلام پدرجان . حسابی دلتنگتان شده ام باز ...

سایه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://bluedreams.blogsky.com/

سفرتون بی خطر استاد ..
خیلی از زیارتتون خوشحال شدم

ویس سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

سلام. اصلاً تحویل نمی گیری ها .بابا کجایی سری به من بزن.حالت خوبه؟

بزرگ چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

شوق دیدار , فزون , فرصت دیدار اندک
دیدمش یک دم و با دیده تر برگشتم

خیلی خیلی قشنگ بود

غرق در نور شدم از رخ چون خورشیدش
شام بودم ,ز ملاقات سحر برگشتم

خوش بحالش که استاد رخش رو همچون خورشید میداند

محمد قهرمان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

متشکر خواهرگرامی ام ، طهورا! امیدوارم باردیگرببینمت

محمد قهرمان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

ممنونم دخترعزیزم ، سهبا!من نیزدلتنگ توام
تا کی دگربه هم رسد این تخته پاره ها

محمد قهرمان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

ممنونم سایه ی گرامی! زنده باشی!

محمد قهرمان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

سپاسگزارم آقابزرگ عزیز!
گفت : اگردردیده ی مجنون نشینی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد