افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

سودای عاشقی

 


دارم ترا از جان و دل دوست , می گویم و پروا ندارم

اما تو هم ای جان بگو فاش , گر در دل تو جا ندارم

با من مگوی از ننگ و از نام , چون طشتم افتاده ست از بام

در عشق تو بیزارم از پند , وز بند هم پروا ندارم !

ای غافل از حال خرابم , امروز و فردا تا کی و چند ؟

امروز می خواهم بیایی , من صبر تا فردا ندارم !

دین داشتم زین پیش و عقلی , عقلم فدای غمزه ات شد

اما چه آمد بر سر دین ؟ دارم هنوزش یا ندارم ؟

در خواب شب دل خون شد از بیم , یارب به بیداری نبینم

خورشید می تابد , ولی من در سایه ات ماوا ندارم

در عشقبازی هر فریقی , در پیش می گیرد طریقی

من راه مجنون می سپارم , در پیری و همتا ندارم

هر گه گذارم پا به بازار , افتد به دنبالم خریدار

دارم چو دل کالای نابی , اما سر سودا ندارم

دست از من شیدا بدارید , پند شما جز دردسر نیست !

صبر است تنها چاره هجر , ای دوستان ! اما ندارم


89/9/25

نظرات 10 + ارسال نظر
صالحی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

دارم ترا از جان و دل دوست , می گویم و پروا ندارم


سلام استاد
هنوز ذوق زده ام...دستمریزاد

طهورا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام برادر مهربانم
دلمون برایتان تنگ است .


ای غافل از حال خرابم , امروز و فردا تا کی و چند ؟

امروز می خواهم بیایی , من صبر تا فردا ندارم !


من از غزل های شما سیر نمی شوم...

محمد قهرمان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

متشکرم صالحی عزیز!بیشترازاین خجالتم نده

محمد قهرمان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

ممنونم خواهرگرامی ام طهورا! من هم دلتنگ شمایم و
به یادتان هستم. زنده باشید!

فریناز یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

صبر است تنها چاره ی هجر...
ای دوستان
اما
ندارم


سلام استاد خوش سخن
استاد غزل های برآمده از دل
استاد واژه های گمگشته ی حال و هوایم


دست از من شیدا بدارید
پند شما جز دردسر نیست...

محمد قهرمان دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

متشکرم فرینازگرامی!

زهرا فتحعلی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://zahraa.blogfa.com

سلام استاد قهرمان عزیز.
من که سعادت نداشتم شما رو ملاقات کنم اما همیشه غزل های زیبا و پر محتوای شما را می خونم.
امیدورام روزی بتونم در جلسات شعر شما باشم.

محمد قهرمان جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

زهرای گرامی! ازلطف شماممنونم. امیدوارم توفیق دیدارتان را داشته باشم

خاله خانباجی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

یاد باد آن روزگاران یاد باد!

روزهای شیرینی برایمان
بود

محمد قهرمان دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

خواهرمهربانم ، خاله خانباجی!جززحمت چیزی برایت نداشتم.
به بزرگواری خود ، خواهی بخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد