افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

روشنی دیده

در خیال من نمی گنجد که آزارت کنم

ناز از حد برده ای , خواهم خبردارت کنم

می برد در عشق , عقل من اگر چه پارسنگ

می زند گاهی نهیبم تا که هشیارت کنم

دوستت دارم , ولی کم کن غرور خویش را

تا سرو جان را به شور و شوق , در کارت کنم

در گذر از من , که ترسم نگذرد از من خدا

با دو حرف , از خود اگر دلسرد و بیزارت کنم

تلخی پند مرا هرگاه شیرین یافتی

می توانم باز هم از شور , سرشارت کنم

لام تا کام از لبم دیگر کلامی نشنوی

زان که خواهم گوش جان را وقف گفتارت کنم

کاش یک شب سر به زانویم گذاری بهر خواب

صبحدم با بوسه ای از خواب , بیدارت کنم

وعده خود را به جای آور که دوشم خسته شد

گفته بودی کز غم هجران سبکبارت کنم

مردم از امروز و فردا کردنت , آخر بگو

کی توانم دیده را روشن ز دیدارت کنم

یاد بادا روزهای اولین عشقمان!

می روم تا همچنان با خویشتن یارت کنم


 استاد محمد قهرمان

90/7/18

نظرات 7 + ارسال نظر
site02 سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.site02.fa3t.com

5160620515آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.fa3t.com

طهورا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام برادر مهربانم آخر شما بگویید ما چطور تشکر کنیم از شما بخاطر این غزل دلنشین آدم دوست داره به آخرش که رسید دوباره از اول بخونه ...

وعده خود را به جای آور که دوشم خسته شد

گفته بودی کز غم هجران سبکبارت کنم

مردم از امروز و فردا کردنت , آخر بگو

کی توانم دیده را روشن ز دیدارت کنم

ممنون ممنون ممنون

سایه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://bluedreams.blogsky.com/

دوستت دارم , ولی کم کن غرور خویش را..

مثل همیشه زیبا

محمد قهرمان چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سپاسگزارم خواهرگرامی ، طهورا! سلامت شمارا آرزودارم

محمد قهرمان چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سایه ی گرامی! ممنونم

من پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ق.ظ http://senobari.blogfa.com

بسیار غزل زیبایی ست. با لحظات ناب و نادر و نو. و از بهترینشان این بیت:

در گذر از من , که ترسم نگذرد از من خدا
با دو حرف , از خود اگر دلسرد و بیزارت کنم

محمد قهرمان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

" من " گرامی! سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد