افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

افسون غزل

غزل ثمره زندگیست , حاصلی از عمر , وقتی از عشق گوید و با عشق , بر دلها نشیند

در امتداد حادثه ....



( با الهام از پیام عزیزی که تولدم را تبریک گفته بود :)

در امتداد حادثه می رفتیم .

شاید ,
نیروی ناشناخته ای , ما را
می برد .
اما کدام یک ز من و تو
در پیش بود ازان دگری , آیا ؟
وان کس - چه من , چه تو -
چون گام سست کرد , رسیدیم ما به هم .
یکچند اگر چه هیچ نمی گفتیم
چون شرممان شکست
باران حرف بود که یکریز
می ریخت .
دلها گرفته بود و تمامی نداشت حرف .

        ***
هم را ندیده سیر ,
آن روزها چو برق گذشتند ...

        ***
گویم به خود , دریغ !
تکراری اند اگر چه همه روزهای ما ,
تکرار روزهای عزیزی که رفته اند
در وهم نیز نمی گنجد !

       ***
ای سرو پایدار !
آن قمری ام که عشق تو دارد مرا اسیر .
سر سبز باش و از سر من سایه وا مگیر !
             91/4/10

نظرات 10 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

هنوز هم با خواندنش بغضم می گیرد پدرجان !
سلام . ممنون از این شعر بی نهایت زیبا ...

دلتان شاد و تنتان سلامت .

محمد قهرمان یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام به دخترمهربانم ، سهبای عزیز! خسته نباشی! دستت
دردنکند. می گویند دل به دل راه دارد. پس دیگرحال دل پدر و دخترمعلوم است. ترابه خدابغض نکن که دلگیرترمی شوم

سهبا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

دست خودم نیست پدرجان ! این دلنوشتتان , بدجور با دلم بازی می کند ...
من شرمنده دلگیری دل مهربان شما ...

دانیال دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.danyal.ir

تو مهتاب کدام آفتاب پنهانی که هر ستاره
هر شب به پایت سجده میکند ؟!

همیشه عاشق بمانی استاد

محمد قهرمان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

دخترعزیزم سهبا! دلگیرمباش! در همیشه به یک پاشنه نمی چرخد. مخواه که دلتنگتر ازاین شوم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

دانیال عزیز! دعایت مستجاب باد!زندگی بی عشق ، عمر
تباه کردن است.
نظامی می گوید : اگرخودگربه باشد ، دل دَرو بند

سمیرا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

چقدر این کلمات قشنگ بود...به نظر من زیباترین شعری که تا به حال از استاد خوانده بودم...از عمق دل برآمده است...

محمد قهرمان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

ممنونم سمیرای گرامی! خدانگهدارت باشد!

روح الله صالحی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام استاد

روح بلند عشق با صداقت زنده می ماند راز ماندگاری مهرتان پراز صداقت است مستدام باد وبارش مهرتان مارا شیفته تراز پیش کند:آمین

محمد قهرمان چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سپاسگزارم صالحی گرامی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد